Twilighgt - Matilda

Hejsan svejsan=))

Idag så har jag varit på skolan och på idrotten så gick vi till tältet och det var ganska kul men fotboll är inte direkt min sak. Men efter skolan så åkte vi till Bergsbyn, för jag skulle rida Gulle och Kelsie Rutin=) Det gick bra men Gulle är ju Eltons häst tyckte ju han för han har ju ridit på honom=D HAHA..  Men så han hjälpte mig att ta in Gulle och borsta sen fick han skritta 2 varv på ridbanan=) Olivia fick också rida men hon fick rida lite själv och det gick bra men sen när Kelsie kom travande förbi så hängde Gulle med och börjde trava och det tyckte Olivia var ganska kul, men sen när jag frågade om hon ville trava en liten bit så sa hon NEEEJJJJJJJ!!!!!!!   Så det vart inte=) haha....    Men när vi kom hem så kom jag på att jag hade glömt skol väskan på skolan åhhhhhh..     Vet inte när jag ska hinna göra läxorna, en ska in imorn så den får jag göra på skolan och en ska in imorn så den får jag göra imorn kväll efter ridningen=(   SÅÅÅÅ  JOBBIGT!!!!

Men senare på kvällen så såg jag och mamma på twilight breaking dawn=) Den var bra fast jag har sett den förut på bio men mamma tyckte också att den var bra men Olivia tyckte den var lång tråkig och lite läskigt..............


Fina killen

här är en bild på Olivia också


hihi

Kram Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0