Taggar - Matilda

Hejsvejs leverpastej!

Igår så hade vi uteridning men det blev inne och jag hade Lady jag red i min nya väst med turkos kofta. Super snyggt! Jag hade även Sören oc  han är ju halt men som tur var, var han inte varm eller svullen=) Tack så jätte mycket Agnes för att jag får hjälpa till med Sören! Det gick jätte bra på ridningen och hon var jätte fin....

                                                                                                                                                                  

Idag så var jag på stallet från 7 idag till 20 i 6=) Hade super kul och jag taggar som satan till klubbhoppningen och jag har min lilla bebis Putte. Jag hade Sören idag han var inte varm eller svullen såå skönt hoppas det håller hela tiden. Idag hade vi också uteridning och jag hade Putte min lilla bebis nr 2=) hihi.........      Hoppas det kommer att gå bar imorn för oss.

Här är några bilder=))


Torsdag


Fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0