Stallvärdinna - Matilda

Tjinixen allihopa=)

Igår var jag på skolan och det var tråkigt som vanligt och så sen åkte jag hem och klockan halv 6  åkte jag och mamma och hämtade Signe för vi skulle på hundkursen. Föst så pratade vi om järnprovet och det gick bra sen skulle vi vara i grupper och jag hamnade i grupp3=) Först så skulle vi köra inkallning och det gick jätte bra och sen sitt stanna kvar´, det gick också bra. Sen skulle vi träna att hoppa in och ut ur bilen och det gick bra så Signe har fått sitta i bakluckan i en saab. Sen skulle vi lära hundarna något nytt eller lära och lära träna och det var slalom mellan benen och det gick ganska bra så en bra dag hade jag igår=D
                                                                                                                                                                      

Idag så har jag varit på skolan och det var tråkigt som vanligt. Efter skolan så åkte vi till stallet för jag och Kelsie skulle vara stallvärdinnor, Olivia var med oss också. Vi åt carbonara till middag och det är så himla mättande mmm.............      Ja men det gick jätte bra att vara stallvärdinna och vi körde burkas i foderladan och jag vart hela tiden, men det var kul ändå=D


Signe

Här är två bilder från i sommras i Spanien på Zorro<3




Zorro gillar äppelfestis=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0