stallet,leos och ridit Sören - Matilda

Hejsansvejsan=)

Idag så har jag haft Sören, det gick bra.Jag har också varit på leoslekland men Kelsie, Elton, Jennie och Fritte! Det var jätte kul och vi träffade Leo=) När vi var på väg hem så fick jag reda på att Sara Agnes mamma ökt få tag på mig och undrade om jag ville rida Sören=) Jag ringde upp och jag skulle få rida honom=D Jag åkte till stallet och hyllde hö och sen så tog jag in honom.Sen så började jag borsta och då kom Sara och då började jag göra i årdnign. När jag ´var klar så gick vi till nya och sen så till bortre sidan och sen så gick vi tilll nya och sen så gick vi till bortre sidan och så började jag rida=) Tack så jätte mycket för att jag får ta hand om Sören<3 Sen så gjorde jag lådorna och tog in Sören efter jag hade ridit=) Sen åkte jag hem till mormor och morfar=)

kram Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0