Snören - Matilda

Hejsan hoppsan=)

Idag så har jag haft Sören och det gick jätte bra och så har jag smörjt alla Agnes träns, sadlar, sadelgjord och bröstan=) Jag och Kelsie har varit i Bergsbyn och vi turades om att rida Gullefjun vi fick hoppa ett litet skutt och det gick jätte bra=)) Tack så mycket Sara för att vi får rida och hjälpa till med Gulle<3<3 Efter det så åkte jag och mamma och gav Sören hanns lunch och efter det så åkte vi till mormor och morfar och vi fikade för morfar fyller 71år idag GRATTIS MORFAR=)) Efter det åkte vi till stallet för Olivia hade lektion och samtidigt mockade jag till Pelle och Sarek och fyllde hö påsar till dom också, för jag hade gjort allt med Sören=) Just nu sitter jag hemma och dör för att jag är så trött och nu är det snart mat så jag måste gå hejdå

Jag slänger in en bild på mig och Gullefjun=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0