Ridning - Matilda

Hej som ni ser nu har jag laggt ut film från kortkursen med Gangster hoppas ni gillar den=)

Ja men igår så hade vi vitbergsloppet eller som jag kallar det dödenslopp.........     HAHA..
Men en i min klass som heter Mikael han åkte dit på 25 minuter och det var 6,6km och för mig och Kelsie vart det minst 80minuter. Jag som ändå tyckte att vi var snabba men så var det inte...

Men idag så var jag på skolan och det är väll inte så mycket att berätta om?           Men vi hade hoppning och vi hade Lena J för Lena Lu ver sjuk. (Krya på dig Lena)  Men jag hade Ellen och Kelsie hade Putte och Astan Gange alla hade som mina bebisar. Och jag hade en ponny jag inte gillar så mycket men hon var bra och fin. Vi hade först tänkt hoppa studds hade Lu skrivit till J men vi hoppade istället en lydnads bana. Det gick ganska bra jag hade fart på henne i alla fall..

Här är en bild på henne och mig
 
Ni kan ju låta bli att titta på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0