Pencillin i ögat =(- Matilda

Hejsanhoppsan!!

Igår så fick jag en penna i ögat=(  Så idag fick jag åka till vårdcentralen och kolla upp det och då fick vi veta att jag hade en spricka i det blåa i ögat=( Hur jag fick den i ögat var att Melvin i min klass kastade den i mitt öga. Han sa "Om du inte vänder bort huvudet kan du få en penna i ögat och det vill inte jag" Och jag vände ju inte bort huvudet så då kastade han pennan i mitt öga. Så nu får jag pencillin i ögat med som ett dropp som man ska droppa på ögat=( Nu är det bättre men jag ska snart ta pencillinen=( Det gör så himmla ont och så börjar jag se suddigt........    Men idag så är det bättre och jag åkte ju till skolan och sen så fick jag gå till Pia våran skolsköterska och då så sa ju hon att vi skulle åka upp och kolla det så jag fick åka hem och vara hemma hela dan och det gick jätte bra att vara hemma och slippa skolan=)  Men vi hade ju stallet och jag fick inte vara i stallet men då träffade jag Agnes och hon ville att jag kunde ha Sören=) Jag fick åka dit och snabb mocka och fylla hö och ta in=) Sen kom vi på att det vbar clinic så jag fick stanna på stallet och vara med på den och det var jätte kul=)

Kram Matilda

Kommentarer
Postat av: vad är clinic?

2012-03-27 @ 22:36:58
Postat av: Kelsie

Hej :) Clinic är då man pratar lite och ser på då någon t.ex rider och förklarar vad den gör :) Men man behöver ju inte vara om ridning utan även t.ex som i går då vi hade clinic i horse manship :) Hoppas du är nöjd med ditt svar :) Hoppas det blir bättre i ögat snart Matte <3<3<3

2012-03-28 @ 19:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0