Nästan placerad=) - Matilda

Hejsanhoppsan=)

Idag så har det varit hopptävling och jag hade världens bästa Putte<3<3<3<3   Han var superfin på fram hoppningen och framridningen och man skulle vara själv inne på banan men det gick jätte bra=)) Banan var 10 hinder och om man klarade 1-6 utan att vägra, rida fel, ramla av fick man köra om hoppning som var7-10=9 det gick jätte bra men jag råkade bara glöma bort var 5an var och då tog jag en för snäv sväng och då så trav hoppade han det. men annars gick det SUPER=)) Jag kom nästan placerad jag var typ 1-3 sekunder ifrån=( Synd men jag är jätte nöjd med min lille älskling Putte. Jag hade Sören idag också och det gick jätte bra jag mockade och fyllde hö och så städade jag Agnes skåp och rycktväska och då hittade jag mina handskar där som hittat. Men jag fick också byta täcke på Sören till det bega för det var så varmt jag menar hemma hos oss är det 5,5+ grader såååå skönt.

Här är en bild på banan=)




Kram Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0