Kelsie- Uteridning:)

halloj:) Imorse så for jag till stallet vid 8 :)  Då vi skulle rida kl 9:) Fick Guten<3 idag också:) Men idag red vi ute i padocken:) Var rigtigt härligt , och Gutis tyckte också det var kul! Jag gjorde lite serpentiner   volter mm.... Men efter som att underlaget inte var så bra så gick det bara trava och galoppera på lite mindre en halva padocken. Men det gick jättebra endå:) Sen så for jag, mamma och Elis ( brorsan) på frasses<3 ååå vad gött:) Sen så for vi till bergsbyn:) Först så mockade vi och fyllde hö.... Sen så tog vi in Gullefjun och borstade, Oj vad han löser hår helt sjukt:O Sen så red Elton upp till ridbanan men det var så halt:( Så vi fick rida på ängen i stället:) Så jag red till ängen och Red en stund där och sen fick Elton rida en stund:) Super kul! Gulle var jätte fin! Sen så fick vi fika nybakta bullar hoss Sara:) mmmmm.... Var jätte jätte gått! Tack så jätte mycket Sara för att jag fick rida Gullefjun och för dom Underbara Bullarna :) Är råå taggad till ridskolehoppningen imorn:)


Här är lite bilder från idag :)







Kram Kelsie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh älskade Gullefjun!:) Om du får rida honom igen, pussa honom från mig!:)

2012-03-09 @ 22:19:20
Postat av: Kelsie

Det ska jag göra. Jag brukar hälsa på honom några gånger i veckan. Kram/ Kelsie

2012-03-11 @ 19:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0