Kelsie- Torsdags ridning =)

Tjobre :)  Hej idag så har jag bakat på skolan igen :) Gjorde snövitstårtan klar och  bakade Cupcakes:) , Ni kommer väl och Fikar:)<3! Idag så red jag Gutis<3 Gick jätte bra! Travade först fram ca 5 min självständigt:) Jag red lite serpentiner volter........ Sen så tränade vi galopp fattningar från skritt :) Vi galopperade fem steg och sen saktade av till skritt och så vidare :) Sen så red vi skänkelvikning på hörnlinjerna :) Blev kanske lite mycket tvärning någon gång:) Men annars gick det super :)  Mamma har just kommit hem från Göteborg så blev inga bilder idag :( Men det får bli lite gamla Bilder :)










Kram Kelsie :)





Kommentarer
Postat av: blogga mer!

BLOGGA MER!

2012-04-02 @ 19:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0