Kelsie - Rutin

Tejenare tjenare,  I dag så for jag och Matte till bergsbyn :) Matte red Gulle och jag Rutin<3 Rutin var jätte duktig! Gjorde lite volter , serpentiner och ökade och minskade traven:) Sen så galoppade jag två varv åt bägge hållen:) Red ca 20 min:) Tack så jätte mycket familjen Forsell för att jag får rida eran bästaste Rutin<3  Imorgon så ska jag till tandläkaren en sväng på morgonen:/, annars så är det skolan och stallvärdinna som är morgondagens planer :)  Blev tyvär inga bilder då det rengnade i början...... Men det får bli lite gamla Bilder :)






Syea later aligator  Kram Kelsie

Kommentarer
Postat av: Filippa

Hur vågar du rida Rutin!?!;o

2012-03-27 @ 13:01:00
Postat av: Lotta

Kelsie är jätteduktig!

Dessutom sköter han sej riktigt bra (oftast) när hon rider honom =D

2012-03-27 @ 18:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0