Heej - Matilda

Hej!
Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag men idag i alla fall så har vi haft utflykt till ridhusbacken=) Det var ganska jobbigt att gå dit med bobben=( Men det kändes hämskt att bara gå förbi alla hästar=( Det var kul att åka men jag åkte mest med Kelsie på hennes madras=) Jag åkte på bobben 2 gånger och det var ett misstag, första gången åkte jag i massa gupp dom har byggt och jag har för långa ben så hag måste sitta med knäna där man igenkligen ska ha fötterna, och där är det taggar och mina knän åkte in i dom flera gånger och det gjorde ont=( Andra gången gick det bra men bobben tvärstannade på ett ställe så jag flög frammåt=( Men efter skolan gick vi förbi stallet igen och då hade lite av Sörens lunch åkt utanför hagen och då så fixade jag det och han fick mitt äpple som jag hade med mig och det var inte så jätte frächt så det fick Snören=) Sen så gick vi in och lånade telefonen på kontoret och Kelsie ringde till sin mamma och vi skulle få hämtning för vi skulle rida Gulle och Rutin=) Medans så myste vi lite med Elvis och Valle men dom var ju ute i grop hagen och då klappade vi dom lite och så=) Efter det åkte vi dit och mockade och fyllde hö sen gick vi och tog in Gulle och Rutin=) Vi borstade sadlade och tränsade, sen fick Elton rida två varv sen satt jag upp och det gick jätte bra =) Tränade lite volter och testade skenkelvikning i skritt och det gick bra men han tvärade ganska mycket men det gjorde inte så mycket för mig=) Jag galopperade lite också och det gick jätte bra=)
Nu har jag gjort läxan det var en engelska och den var jätte lätt man skulle bara skriva 3 frågor till texten och skriva svar på enelska=)

Här är 3 bilder från idag på mig och Gullefjun<33







Kram Matilda<33


Kommentarer
Postat av: Sofiiiiiiia

http://sofialindskog.blogg.se/2012/march/fragestund.html#comment

FRågestund på bloggen :)

Snälla fråga :)

2012-03-22 @ 19:27:50
URL: http://sofialindskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0