Gullefjun - Matilda

Hejsanhoppsan!!

Idag så har vi varit på stallet och varit på elden & du. Det var jätte kul och vi fick testa släcka en liten brand i någon rund liten ring. Min slocknade på andra försöket och sen fick vi testa släcka en brand på en docka. Man skulle lägga en yllefilt över och täcka om den över dockan, och min slocknade typ aldrig så det var lite pinsamt.

Men efter det så åkte jag hem och åt lunch sen åkte jag, mamma, Kelsie och Olivia till Begsbyn. För att rida Gullefjun och Rutin, först så fyllde vi hö och det var redn mockat så det behövde vi inte göra. Kelsie skulle rida Rutin och jag Gullefjun. Det gick ganska bra men han gick snett upp för en backe men tur att det var grusat men han testade mig så klart, annars gick det jätte bra=)

Här är några bilder på oss=)







sötis=,)


Kommentarer
Postat av: Klara

vems ponny är det? :)

2012-03-07 @ 17:00:26
URL: http://hestarbakochettliv.blogg.se/
Postat av: alma

Älskade lillaponnyn Gullefjun! Pussa honom från mig om du/ni får rida honom igen!:)♥

2012-03-09 @ 22:23:18
Postat av: Matilda Engblom

Älskar också Gulle :')

Det är vi som har köpt sadeln och tränset :D

Tycker tränset är så himla snyggt! <3



Kram/ Matilda E

2012-04-13 @ 18:18:21
URL: http://pussmulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0