Torsdag, fredags och idag - Matilda

Hejsvejsan!
Nu ska jag berätta om i Torsdags fredags och idag

Tordag: I torsdag så var jag ju på skolan men det är väl inte så mycket att berätta om.Vi hade mini möte och vi har gjort en lapp om Utedag med pulkrace. Va med alla som kan! Sen hade vi ju ridning och jag hade Kompis. Först blev jag jätteglad, men efter lektionen hade jag jätteont i fingrarna.

Fredag: Skolan är det väl inte så mycket att berätta om. På stallet bjöd jag på fika, det blev kladdkaka, kakor o saft.
På ridningen fick alla typ random hästar. Jag hade Kit, Kelsie hade Floyd, Hanna hade Lady M, Astrid hade Marengo, Kajsa hade Guten, Moa hade P-I, Jossan hade Lars, Fanny hade Gangster, Isa hade Troja och Felicia hade Stella.
Tror att det gick ganska bra för alla.
Blev kanske några nya favoriter för vissa.....







Kommentarer
Postat av: 123

BLOGGA MER!!!!!

2012-01-17 @ 15:22:06
URL: http://juliaahlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0