Kortkurs - Matilda

Hej!!
Förlåt så jätte mycket för dålig uppdatering.Men igår så hade jag kortkurs för Lena J, med Kelsie, Kajsa och Nelly vi var i nya manegen. Det var hoppning och jag hade Putte han var jätte fin och jag hade brun outfit, det är en färg jag ska ha på min lilla ÄLSKLING ofta det vra jätte fint på honom. Men vi hoppa ungefär samma bana som vi gjorde med Ida G.

Här är några bilder på mig och hjärtat!!



Finaste Putte<3


HAHA kolla svansen älsklingen<3


HJÄRTAT ÄLSKAR DIG AV ALLT<3<3<3
(och Gangster okså)


Snart blir det hundkurs med Signe och träna järnmärket


                             /Matilda<3


Kommentarer
Postat av: Lotta

Fin-fina Putte-skrutt!<3

2012-01-27 @ 12:39:33
Postat av: Lotta

Fin-fina Putte-skrutt<3

2012-01-27 @ 12:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0