Vitbergsloppet

Tjenixen. Jag och Matilda har åkt Vitbergsloppet idag på längdskidor. Inget för oss ridtjejer. Men vi överlevde:P
De första tre km gick bra men resten ......
En i klassen åkte på 20 minuter och vi på 80 minuter. Hihi Inte riktigt min grej det här med längdskidor.

Sen har vi varit och handlat kläder till mig:) Tack mamma <3. Köpte svarta jeans tights, ett par jeans, ett par turkosa jeanstights, ett linne med amrikanska flaggan på, 3 st mössor en rosa en svart och en svart med en tofts på och en svart tröja med vita prickar på och en svart kortärmad tröja. :) Min lillebror fick en starwars tröja, jeans och röda solglasögon. Sen har jag slappat lite och ätigt piggelin.
Vi var förbi bergsbyn och min lillebror har ridit för fösta gången utan att skrika HJÄLP JAG ÄR RÄDD. :P

Sen har jag nog blivit kapad på min mail :( Så om ni fått mail av mig idag svara inte på det.
Pappa ska kolla på det när han kommer hem.

Hejsvejs kram Kelsie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0