Hejhopp :)

tajaba tjena hallå:)<3 Känner mig mycket bättre idag:D , och ska på skolan imorgon :) Jag har ju en infektion vid nagelbandet :( Så igår var vi till vårdcentralen. Dom satte på en kompress dränkt i någonting....... Som man skulle byta helst er per dag :( Men då gör det iallafall inte ont:) Men då man tar bort det är ju fingret helt rynkigt som då man har badat ;P  Bläää :( Idag har jag varit hoss mormor:) Jag spelade nintendo en stund sen har jag och mormor spelat trav spelet :)  Vi hann inte spela klart då mormor sa att vi skulle fika. Mummms...... Det blev bullar och kaka :D , supergött . Sen har jag gjort läxan ,och Ritat lite då jag har fått en tecknabok från pennygirls (pollux)Imorgon och på fredag<3  blir det ridning :D och i helgen så blir det Carre kurs med Finaste Gutis Taggad till Max !:) Här är lite bilder:) Även en teckning som jag målade :)










Kram: Kelsie:)








Kommentarer
Postat av: Carro

Hey!

Vad skönt att höra att du mår bättre och de! :D

Och ad fiiin bild du hade ritat!! <3 :)

Kram på dej!<3

2012-02-09 @ 06:36:00
Postat av: Carro

Hey!

Vad skönt att höra att du mår bättre och de! :D

Och ad fiiin bild du hade ritat!! <3 :)

Kram på dej!<3

2012-02-09 @ 06:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0