Ridning idag

Hallådär köp blåbär;) Idag på skolan åkte vi på basket turnering i eddahallen.Jag spelade inte utan Bara hejade;P Då man fick välja om man skulle spela eller heja, vi hade fyra lag från klassen , Ett av dom komm till semifinal och vann denn så då blev det final :) Men då förlorade dom :( Aja Moröbacke Gangsters gjorde ett grymt bra jobb iallafall , Det gjorde även Bumbibjörnarna, Dunkarna och fire keep :) Men det var super tråkigt att inte matte var där,  önskar hon varit det<3 . men hon hade ju cafe:( ! Sen sjussade mamma mig till stallet :)  Idag fick Guten Stå då han ska gå carre kurs i helgen , Skönt för honnom att få vila<3  Så idag så red jag Browny. Gick jätte bra! red barbacka:) , Vi  gjorde skänkelvikningar på hörnlinijen och lite framdelsvändningar:)............. han är verkligen en fin ponny :) Men Guten är BÄST ! <3 ;* Mamma kunde tyvär inte fota idag så jag har tyvär inga bilder :(    Så jag stoppar ut lite andra bilder :) Är rå taggad på Carre kurs imorgon !

Dito jag Älskar dig, Saknar dig hur mycket som helst! Jag tänker på dig varje dag och önskar du var här<3

Gutis<3

Kram Kelsie









Kram Kelsie




Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag har kort fr idag:)

2012-02-10 @ 23:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0