Im in love med min nya jacka - Kelsie

Ojj ojj inte bloggat på ett tag. Men ibland hinner man inte. Har varit lite tjoho med allt. Lilla London blev kastrerad och fick infektion och då ville ju jag vara där och gå ut med han lite.  Sen börja hundkursen om och det har ju varit kul men det känns ju lite konstigt med en annan hund. R.i.p Dito. Men Alicie hunden jag går med nu är också jätte fin. Men det tar väl ett tag innan det går lika bra som med Dito. Sen har jag följt mamma till Hajen och då har jag fått rida Rutin. Jättekul var det. Han har blivit så duktig lilla Rutin. Gulliga familjen Forsell som låter mig rida honom ibland<3. Och så har jag och Matilda groomat åt Pia gått hoppkurs med Lena J. På ridningen har jag ridit Floyd 4 ggr och en gång Kit och en gång Fancy. Med Fancy gick det inge bra hon var alldelens för stark för mig Haha.. Då vet jag det:). Kit är ju fin men Ida tyckte jag kunde rida lite sakteligare. Hihi jag gillar ju fart:):). Det var mer hoppfart än dressyr. Får ta med mig det till en annan gång. Hade ju ridit Fancy dan före så det blev som he blev. Egentligen skulle jag ha Floyd den dan också men världens bästa Matilda bytte med mig<3. Floyd är faktiskt riktigt fin. Helt underbart att en så gammal ponny still going strong.På hoppkursen fick jag iallafall ha Guten. Han fick ett nytt smeknan Rosafaran. Som vanligt va han bara bäst<3<3<3<3<3.

Nu har jag själv blivit sjuk feber och snor. Bläää!

Ja vad har vi mer gjort. Jag och Matilda sovde med varandra en dag. Vi tänkte bada och titta på en film men det gick ju inge bra för vi spola badkaret med varmvatten och hade glömt sätta i proppen. När vi väl fått i proppen så var det slut varmvatten:):).

I måndags efter hundkursen åkte jag och Matilda till stallet med mammorna - och tittade på Pia när hon körde Sarek för Håkan. Det var kul. Alltid kan man lära sig nått. :):). Sen hade våra nya jackor kommit. De var jättesnygga. Tyvärr hade de skickat fel storlek så Matilda får inte sin riktigt än men de var snabba på att skicka:)
Den var iallafall turkos och riktigt fin. Vi har lett på provapå ridningen i Söndags osså hjälpte vi till att löshoppa Sarek och Pelle.

Slänger in några bilder från veckan:)







Kommentarer
Postat av: Lotta

Krya på dej!

Hoppas att du blir frisk fort. Kram<3

2012-02-01 @ 20:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0