Stallvärdinna-Matilda

Hejsansvejsan!!

Idag har jag varit på skolan och jag trodde vi skulle baka idag men det blir imorn. Nu kanske ni ser detta på Onsdag morgon, men då blir det igår trodde jag och idag ska jag det.......
Så vi gjorde dikter jag gjorde en om hästar för vi skulle göra om vänskap men hästar är mina vänner och jag gjorde en femstegsdikt. Och den går så här...
Hästar
Lena, söta
Tuggar hö, hoppar, springer
Ni är så söta
Pollarna.

Hur tycker ni kommentera.....
Vi hade kort dag idag och vi slutade klockan tio över 1. Sååååå skönt. Efter skolan skulle jag lämna läxor till Kelsie och jag lände mig jätte dum när jag kom med högen med läxor till henne.  Sen åkte vi till stallet och jag fick rida Sarek ett litet tag och så ringde Agnes till mig och sa att hon hade feber och om jag kunde ha Sören då, jag sa självklart j, det är alltid kul att ha Sören. Jag fick också reda på att jag ska ha Putte på carre kursen och Kelsie ska ha Guten och Nelly Fagge.........    Det gick bra att vara stallvärdinna och det är som det alltid är roligt... Jag åt inte middag för en klockan tio över 6 så jag var jätte hungrig..

Nu ska jag sova godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0