Stallvärdinna - Matilda

Stopp och galopp   kolla in detta.......

Hej idag så har jag varit på skolan och Kelsie var inte på skolan för hon har magsjuka =((
Då jag fick vara med var Julia. Efter skolan så åkte jag till stallet och fikade lite som mamma tagit med, för caféet på stallet öppnar klockan 4 kom dit och fika dom har världens godaste kakor. Jag var ju stallvärdinna men innan så mockade jag åt Sören, Pelle och Sarek jag och Olivia hjälptes åt med hästarna, och vi hjälptes åt med höet också. Men typ klockan tjugofem i 7 så körde jag, Jennifer, Miranda och Wilma rycktrally. Men en ännu rolig dag på stallet....


FILM PÅ KORTKURSEN KOMMER........



                                                                     //Matilda


Kommentarer
Postat av: Ellen

Usch! Stackars Kelsie! Men det verkar i alla fall som om ni haft det roligt! :)

2012-02-22 @ 15:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0