Mycket - Matilda

Hallå där kött och blåbär.......

Nu ska jag blogga om alla dagar jag inte har bloggat om.....

torsdag: Jag var ju så klart på skolan. Men vi hade teori på ridningern och först hade vi teori med Emelie sen hade vi med Lena och då gjorde vi i banbyggarens syn i hoppningen. Det var jätte kul först så skulle vi rita en bana sen skulle vi gissa vilket hinder som var svårast. Jag gissade fel men nu vet jag att det är det som är närmast utgången................
                                                                                                                                                                 

fredag: I fredags så var jag ju också på skolan sen så hade vi ju ridning och jag hade Gangster. Vi hade markarbete och Lena J ställde fram bommar på det lägsta på blocken. Mellan dom två "hindrerna" skulle vi räkna galopp språng Gangster gick oftast på lika många som Marengo alltså fyra.....
                                                                                                                                                                 

lördag: I lördags var jag INTE på skolan men det var kör tävlingar och Det var bara 10 starter=((
Och 7 olika hästar=((..     Men vi var funktionärer jag och Kelsie vi mätte anstånd mellan konerna.
Det var jätte kul. Pia var med i nationell lätt och nationell medel svår hon vann båda klasserna=)´
DUKTIGA PIA OCH SAREK.....
                                                                                                                                                                 

söndag:I söndags så hade vi kortkurs på kvällen för Lena J. Vi hade lydnad i hoppning och jag hade Gangster och Kelsie hade Guten. Vi hoppade en jätte rolig bana och Gangster var jätte fin......
VÄRLDENS BÄSTA GANGSTER............
                                                                                                                                                                 

Här är bilderna
 

fredags


lördags



Godnatt: Matilda


Kommentarer
Postat av: Lotta

Finaste plangstern...

Du/ni var jätteduktiga i söndags! =D

2012-02-21 @ 12:41:48
Postat av: Josefin

Gudvad fin han va på andra bilden! :D ofc på alla andra bilder också! :D <3

2012-02-21 @ 17:33:57
URL: http://srkbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0