Läxa - Matilda

Hej!
Idag har jag ju läxdag men vi har 100lappen på fredag och engelska till lördag också. Vi har ju bakat på skolan jag gjorde jordgubbskaka som vart hallonkaka för vi hade inga jordgubbar=) Jag har ju café på fredag så kom alla som kan=)) Jag har också haft idrott det var bara jag och Emilia i ringken, för alla andra tjejer ska tävla i basket på fredag och vi körde kill och tjej grupp. Vi har haft inbrott på skolan igen och den här gången var dom i hela skolan och tog datoprer vi har haft två gånger inbrott på skolan usch..............                                                JAG HATAR INBROTT.
Men då jag kom hemså gjorde jag läxor och så åkte jag skidor bakom mormor och morfars hund Signe.

HÄR ÄR EN BILD PÅ Signe<3


FINA<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0