Hannakurs - Matilda

Hej!
Idag har vi haft Hannakurs jag red men Kelsie och Nelly.
Jag hade Lady M, hon var jätte fin men lite stark när jag skulle få henne iform. Men i skritten så gick det bra. Jag hoppas att ni står ut med att vänta med film men den kommer nog ut imorn om jag hinner=)) Men fina fina London stog ju där idag och han är så söööööööt........
Nu ska jag snart gå och se Sean Banan på Melodifestivalen fatta skoj och se han sjunga han som mest säger ´´RUUUMPAA´´ men hoppas ´NI att han kommer vidare komentera ja eller nej.....
Men imorn blir det boda borg på morgonen klockan 10 sen följa Olivia till stallet sen köra...

Här är två bilder från idag en på London en på Lady M



            //Matilda


Kommentarer
Postat av: Thelma

http://ponnymuppars.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html#comment - Nu kör jag igång veckans blogg, var gärna med! :)



Kram!

2012-02-05 @ 11:01:37
URL: http://ponnymuppars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0