Carrekurs - Matilda

Hejsan svejsan!!

Hej, idag så har jag varit och ridit Sören och Putte.....         Först så åkte jag till stallet vid 11 och klockan 1 så skulle jag rida sören och en överaskning var att jag skulle få hoppa men som högst hoppade jag 75cm. Det gick jätte bra, men han är så mycket häst att rida. Men tack så mycket Agnes föa allt idag.  Men efter det så åt jag lunch och ssen så tod jag och Kelsie och Nelly in hästarna och det gick bra att ta in dom......  Men sen skulle vi rida carre kurs och det gick jätte bra jag hade ju Putte och han var fin, kjag hade lila aoutfit imorn blir det svart..

Här äe en bild på sören och på putte


Sören....


Putte


Kommentarer
Postat av: Lotta

Du var superduktig idag....

O hästarna var jättefina:)

2012-02-11 @ 23:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0