Kalixo<3

Hejsan hoppsan<3 , Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men jag har inte orkat då jag varit sjuk :( Men nu är jag i allafall feberfri:). fast fortfarande förkyld , Har snytit sönder näsan! Inge kul!:(  Men i måndags for jag , mamma, Lotta , och Matte till Kalix<3   Det gick inte att rida på ridbanan så vi fick rida ut :) Jag och Matte red först två shettisar:) Jag red Quintus och Matilda Rut:) Quintus var jätte fin :) Sen så red jag Rekyl och Matte red Agnes :)  Rekyl var som vanligt jättefin!!! Sen så red jag värdensbästa sobbe<3! Även han var underbar<3 Sen så fick vi pizza och fika:) Tack för en underbar dag hoss dig Kammila:)<3 Sen så for vi på hööks<3  Här är lite  bilder från i måndags:)




Fux gänget  ;)
















Kram Kelsie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0