Stall helg:), som vanligt

tjenare tjenare :)  Har sovit på stallet hela helgen med bästaste Mini<3 Var råå kul :) Vi gick och vakade kl 24.00 och kl 3 :) Var inte den lättaste att väcka........ Vaknar inte av väckaren....... Men men det går bra då jag väl är vaken :) Sen så sålde vi godis<3 Är väldigt frestande att sitta och sälja godis ;P  Var jätte mycket fina ponnyer och duktiga ryttare på tävlingarna:)  Klasserna var från LD- Medel svår B :) Grattis till alla ni som komm plaserade :D
Haft en underbar helg:)  Idag så for jag och mamma till bergsbyn först så mockade vi och fyllde hö.....  Sen så fick jag rida Rutin<3 Gjorde Mycket volter och serpentiner och lite tempo växlingar:) och Galopperade 1 varv åt båda hållen:) Rutin<3 var jätte jätte fin! Tack så jätte jätte mycket Familjen forsell för att jag får rida eran underbara ponny:) Sen så fick jag rida Gulle<3Blev barbacka på honom idag. Red en kort stund på banan och gjorde lite tempo växlingar volter och serpentiner och galopperade  lite grann:) Sen så fick Milla rida en stund:) Tack så jätte mycket sara för att jag får rida fina!  Gulle<3  Blev inga bilder då mamma glömde kameran i bilen ;( Men det blir lite gamla bilder :)















Kram Kelsie:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0