Ridit Sören=) skolan=P - Matilda

Hejsan hoppsan!!

Igår så red jag sören och det gick ganska bra han var jätte seg=( Men det började med att jag skulle rida i nya manegen, men då kom carre in och sa att hon skulle ha ridlektioner i 3 timmar fram över=( Och på ett manege schcema så stog det att manegen skulle vara ledig från 2 och klockan var kanske halv 3. Så jag fick rida på hoppbanan och det vart ju inte så seriöst för det var så dåligt underlag. Så jag fick rida på en volt och han var seg som satan=(

Idag så har ju jag varit på skolan och det var jätte tråkigt. Vi hade matte prov och jag är
sämst på matte.
Men efter skolan följde jag Kelsie hem och vi åt ett mellanmål där.Och Vi gjorede en video och den kom inte över på datorn och då råkade Kelsie radera allt som fanns på kameran=( Och där fanns ju filmen=´( Men vi får gjöra en ny film.

Senare så skulle jag på hund kursen och där var ju Nelly och Felicia M där. Felicia var där med en hund som jag tror hette Vinny. Vi gick ner till hockey parkeringen och körde rally lydnad och junior handling där och det gick bra och Signe skötte sig som vanligt=)

Här är en bild på då jag red sören=)


godnatt / Matilda


Kommentarer
Postat av: Kelsie

Vad fina du och sören var :)<3

2012-04-23 @ 22:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0