Ridit rå mycket - Matilda

Hejsan hoppsan!!

förlåt för att jag inte har bloggat så mycket man har inte årkat. Jag har ridit jätte mycket på sista tiden jag har ju haft ridningar på torsdagar och fredagar, minns inte riktigt vad vi har gjort=) Men i fredags så fick jag rida för att jag hade lett en gång extra på prova pån då red jag Amigo och han var fin vi jobbade med övergångar och skenkelvikning=) det gick ganska bra för han var ganska känslig i munnen............ På lördagen red jag påskkurs och då hade jag Gangster vi red ut och jag råkade tappa mitt spö och då fick jag cykla ica maxi vägen tillbaka och spöet låg kvar=) TUR..... det är mitt favvo kortspö. På söndagen red jag också påskkurs och hade Gangster då också vi hoppade en lydnads bana. Den var rå kul, det var studds i den och trav bommar och ett hinder som jag hoppade 65 på=))  Det gick as bra han vägrade inte rågon gång och han hoppade som en klocka enligt mig.........=D  På kvällen åt jag med dom som gick påskkurs och så sovde jag där=) Det var jätte kul men vi skulle åka kvart i 8 på morgonen=( Inte roligt att stiga upp. Men vi åkte till Kalix och där så red jag Rut, Agnes och Juva. Jag ramlade av Juva för jag skulle kolla vad klockan var och då vände hon och då kickade Såbbe mot henne och då gled jag av=( Men allt gick bra. På hem vägen åkte vi förbi på hööks och vi köpte massor med saker=) Och idag var jag och mamma och Olivia i Bergsbyn och red Gulle det gick jätte bra jag travade lite bommar och galopperada lite i båda varven=)

Här är lite bilder från Kalix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0