Mera snö :(

Tjenare tjenare:)<3   Nu är det faktiskt nog med snö!  Men det är väll bara att ställa in cyckeln  och ta fram julgranen igen  ;(  Jag vill ha sommar! eller i allafall vår !  Vi skulle egentligen ha farit till bergbyn idag men det blev ej då det knappt går att rida :(  Men men ....... Jag mamma, pappa och Elis har varit och handlat då vi ska få främande idag :) Blir lime kyckling och ris, mmmm....... Sen så blir det hopp kurs för Lena J:) Råå taggad :)<3 Vi ska hoppa bana:) Blir jätte kul, bloggar mera då jag kommer hem från kortkursen om jag hinner :)  Nu kommer två gåtor:) Dom tre första som har rätt på gåtorna vinner en länk:) Så lycka till:)



Vad är det för fråga som du aldrig kan svara javisst på ?

När säger Amrikanerna godnatt ?



Här är en gammal bild :)<3




Kram Kelsie :)


Kommentarer
Postat av: MAJA

1. Sover du?

2. När den lärt sig svenska.

KRAAM<3

2012-04-16 @ 16:35:04
URL: http://maajalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0