lördag, söndag, måndag, tisdag - Matilda

Hejsan hoppsan=)

I lördags så var det ju påskhoppet och jag hade Gangster. Jag var inte själv på honom, hon som jag delade med hette Fanny. Vi båda skulle hoppa 20cm. Jag startadfe som 2a=) När jag gick in på banan så försökte han vända om och sticka till kompisarna men jag fick honom att gå frammåt=) Sen så vart han rädd för publiken så jag fick göra 2 volter vid läktarn sen kom jag på fram hoppning och det gick bra. Banan gick ganska bra han vägrade 2 gånger för att han var jätte spänd och rädd för kaninen/ Fanny B=( Men på tredje gången så gick det=) Man brukar ju säga tredje gången gilt=D Men jag vann pris för bästa utklädnad och jag fick en pris rosett och ett diplom=)
                                                                                                                                                                 

Isöndags så hade jag, Kelsie, Nelly, och Amme kortkurs för Lena J. Jag hade Putte och han var väldigt fin=) Men lite seg när vi skulle hoppa. Jag tyckte det var en jätte rolig bana. Jag hade turkos outfit. Det var väldigt fint på honom=) Film kommer.......
                                                                                                                                                                  

I måndags så började skoloan om=( Det var jätte jobbigt att stiga upp. Men efter skolan så var det hundkurs och det gick jätte bra Signe skötte sig väldigt bra. Det var tippsrunda och jag vart med hunden Bert och Bullen tror jag den kallades. Men Signe har blivit väldigt smal för hon äter inte så mycket=( Snälla Signe börja äta igen.......
                                                                                                                                                                  

I dag så har jag varit stallvärdinna och det gick jätte bra och jag och Kelsie hjälpte många barn. Vi tränade också på att hoppa upp på trähästen barbacka och jag klarade det ganska bra. Jag testade en gång med skor och då lyckades jag komma mig upp alla gånger utom 3ggr. Annars så har det varit en bra dag förutam snöovädret=(


Här är lite bilder från påskhoppet<3 Tack fillan för att du skickade dom<3






Bästa Gangster<33


Kommentarer
Postat av: Josefin

Fina bilder! <3

2012-04-19 @ 19:57:18
URL: http://Http://Ponnymoln.blogg.se
Postat av: Jennie

Vad duktig du var:) Och riktigt snygga:)

2012-04-23 @ 22:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0