Kelsie- Stallvärdinna:)

shalom:)<3 Idag har jag varit stallvärdinna alla var jätteduktiga:) Hjälpte till i stallet och sen så smörjde jag och Matte ponnytravarnas selar:)  Jag har även mockat och fyllt hö till Corint<3 och jag och Matte till sarek och Pelle :) Idag har vi haft en kort dag på skolan slutade 10 över 1 , råå skönt!!! 
Men imorgon blir det längre skol dag:/  Men läxfri vecka idag i allafall:D Tagga påsklov på torsdag :)<3 Längtar jätte mycket!   Blir lite gamla bilder :)










Kram Kelsie







Kommentarer
Postat av: Ellen

En fråga bara: Ska ni börja på Norrhammar på högstadiet? Konstig fråga men ja ja, ni får svara på den om ni vill! :)

2012-04-04 @ 15:59:16
Postat av: Kelsie

Jopp det ska vi :)

2012-04-04 @ 20:17:37
Postat av: Ellen

Vad roligt! Då kanske vi träffas då!:)

2012-04-05 @ 15:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0