Kelsie Bergsbyn igår :)<3

Hejsan:)<3 Hann inte blogga igår då jag komm hem från bergsbyn då vi komm hem så sent ocj jag skulle göra läxan:/  Men först så mockade jag och mamma och fyllde hö:).... Sen så tog Milla in Gulle<3 och jag Rutin :)<3 Rutin var jätte jätte fin!<3  Först så travade jag lite volter, serpentiner ocg gjorde lite " sväng övningar " :) Sen så frågade Ingela om jag ville hoppa :D Och det ville jag ju såklart :) Hoppade först på ett kryss några gånger sedan på ett litet räcke en bit fram :) Rutin var super fin :)<3
Sen så red mamma Hajen en sväng :) och sen fick jag rida honom en stund :)<3 Hajje är ju så fin:) travade lite och galoppade i båda varven :) Hajen var super fin :)









Kram Kelsie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0