Kelsie - Bergbyn:)

Hellu:) Idag så har jag, Matte , Lotta , Olivia och mamma varit i bergsbyn:) Då vi kom dit var allt mockat:) Så vi behövde bara fylla hö :) Vilken lyx :)  Sen så tog vi in och borstade Gullefjun och Rutin:) Matte red Gulle<3 , jag red Rutin :)<3 och mamma red Hajje :)  Rutin var lite seg i början men blev piggare mot slutet:) Red lite volter, serpentiner, och tempoväxlingar:) Galopperade 1 varv åt båda hållen:) Rutin var jätte jätte fin<3 Underbara Rutin<3 Tack så jätte jätte mycket femiljen Forsell för att jag får rida bästaste Rutin<3 I morgon så har vi temadag på skolan :)  Man får även klä ut sig:) Får se om jag klär ut mig och till vad :) Tagga påsklov imorgon<3!!!!!   Här är lite bilder från idag :)



Jag och Rutin:)<3


Matte och Gulle :)


Kram Kelsie



Kommentarer
Postat av: Anonym

bloooooooooooooggggggggggggggggaaaaaa!

2012-04-09 @ 20:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0