Hopptävlingar - Matilda

Hejsan hoppsan!

Förlåt för dålig uppdatering men det har ju varit hopptävlingar och vi har vakat och allt har gått jätte bra=) Det var många ponnysar som står på inköps listan, nu ska man bara övertyga mamma om att köpa ponny<3 Men det fanns 2 b-ponnyer som hoppade medelsvår b som var 1m. Dom var jätte duktiga. Det var många som trillade av, en av ponnysarna gick omkull en gick ner på knä en hoppade över ryttaren och en hoppade och så rammlade en tjej av efter ett hinder och så trampade hästen på henne=( Det var jätte synd att det var så många som trillade av sina hästar.
                                                                                                                                                                

Idag så har jag varit på skolan och så har jag gjort klart mitt mobilfudral till Olivia. Det är lila och så står det Igor i vitt. Jag ska ge henne det i påskpresent..  Hoppas hon gillar det=) Men och så har jag varit på hundklursen och det gick jätte bra. Signe skötte sig exemplariskt=D Jag är sååå stolt över min lilla tjej=,) Vi körde inkallning, jag gick till den gruppen som var osäkra för Signe brukar springa iväg till mamma=( Så jag körde först med lina och sen utan och hon var jätte snäll=D

Här är en gammal bild på mig och Signe<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0