Hoppat och Sören - Matilda

Hejsan hoppsan<3

I torsdags så hade vi hoppning och jag hade Gangster=) Han var fin, men vägrade en gång. Det gick ganska bra. Vi hopppade: snett igenom, snett igenom, lång sida, lång sida, snett igenom, snett igenom=) Och det var jätte kul=)

I fredags så hade vi också hoppning med Ida. Jag hade Gangster igen och han var jätte fin =) han vägrade inte men han var seg. vi hoppade: snett igenom, snett igenom,snett igenom, snett igenom=) Jag hade även Sören också och han var jätte snäll.

Idag så hade jag Sören också och han var jätte snäll=) Jag var ute och gick lite med honom och det kom en bil och han gick runt mig och trippade lite men annars så gick det jätte bra=)

Imorgon blir det att rida stor Snören.....  

Tack så jätte mycket för att jag får hjälpa till med meran fina Sören<3<3<3<3





Kommentarer
Postat av: MatildaE

Vem är Sören? :P

2012-04-21 @ 21:02:04
URL: http://pussmulen.blogg.se/
Postat av: Matildas mamma

Sören är Matildas sköthäst, CurSir som står på SRK

2012-04-21 @ 21:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0