Hopp kurs med Kit<3

Hej :)<3 Nu har jag kommit hem från en jätte rolig hopp lektion för Lena J :) Jag hade Kit :)<3 Vi hoppade en bana (huset) Först hoppade vi fram på några några hinder sedan hoppade vi banan:) Kit var lite seg första gången men det gick mycket bättre gången efter :)Är jätte nöjd:)<3 Får se om jag hinner göra en film imorgon :) Har haft en underbar dag:)<3  I morgon blir det skola:/  Men det är ju bara ca 8 veckor kvar till sommarlovet:) :<3 Längtar råå mycket! Svaren på gåtorna kommer imorgon kväll :)  Sen så har pappa varit och köpt en iPad :) Så nu blev det bloggning från den :)  Nu ska jag se hur det går för AIK , Kom igen nu ! Fyra seg rar inget annat! :) Sen så bli det att se ponny akuten :)Kram Kelsie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0