3 Underbara hästar <3

Halloj :)<3 Har just kommit hem från Bergsbyn. Jag och mamma var där och mockade fyllde hö och red. Först red jag Rutin<3. Han var pigg då det varit så dåligt underlag ett tag. Så jag fick "tugga grus" idag:) Fast det gick jättebra, var egentligen mitt fel då jag tappa koncentrationen ett ögonblick. Då tog han chansen.:):) Jobbade annars med lite volter och serpentiner. Gick jättebra. Galopperade i båda varven lite extra i det varvet jag flög av:) Tack familjen Forsell för att jag får rida eran finaste Rutin<3 Sen så fick jag rida Gulle:)<3 Gick jättebra! Gjorde lite skänkelvikning , volter och serpentiner:) Gick super:) Galoppade lite i båda varven man hav ville verkligen inte ställa sig åt ena hållet i galoppen. Annars gick det finemang:) Sen så fick jag rida Haje<3 en sväng:) Han är ju hur fin som helst galopperade lite åt båda hållen och gjorde lite volter<3Tack så jätte mycket snälla Sara<3  Har haft en underbar dag och fått rida tre underbara hästar<3






Kram Kelsan







Kommentarer
Postat av: MatildaE

Brukar du rida Hajje? :D

Kuul! <3 Hihi, han är ju typ dubbelt så stor som Gulle ;)

2012-04-24 @ 15:06:28
URL: http://pussmulen.blogg.se/
Postat av: Kelsie

Hihi ja han är rätt stor men jätte snäll:)Har ridit honom några gånger:)

2012-04-24 @ 19:44:17
Postat av: MatildaE

Vad kul! <3 :D

2012-04-24 @ 20:50:57
URL: http://pussmulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0