Kraft hoppet - Matilda

Hejsvajs! 


Förlåt för dålig uppdatering men har varit väldigt trött=(
Hoppas det inte gör något men jag betättar ändå.

Torsdag:I torsdags så bakade vi på skolan för att vi skulle ha café på Fredan.Ja men efter skolan så hade vi ridning jag hade Gangster vi hade markarbete det gick jätte bra=D

Fredag: I fredags så hade vi café.Det gick super bra mellan halv1 och 2 så var det proppfullt=D Vi sprang fram och tillbaka flera gånger.Efter skolan hade vi teori.Vi hade Lena J och vi tränade på att linda ben vi skulle linda vanligt, för stöd och galopp. Jag hann bara linda stöd och vanligt. Jag var med Kelsie och vi lindade på Toronto.Efter lektionen så stannade jag där för vi i Mini Skulle sova över och vaka på natten=D Jag, Kelsie och Felicia vakade kl 4. Man skulle gå i kultur stallet och ute vid gäst stallerna=) Det var lite läskigt men vi överlevde som tur var=D

Lördag:Då började Kraft hoppet och  det var klasserna 100cm - 130cm.vi såg dom flesta klasserna och det var jätte kul att se 130cm.Vi skulle sova där igen och vi gick och vakade samma tid och det var fortfarande jag, kelsie ooch felicia som vakade då.

Söndag:Det var tävlingar då och så men vi sovde såklart inte på stallet=)



Bilder sen i  Torsdags:








BILDER SEN KRAFT HOPPET=D =D




Sandra och Val d´Isére (Valle)





Sussie och Leon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0