Förlåt - Matilda=(

Hej jag bar om ursäkt jätte mycket om ursäkt för dålig uppdatering=(


Ja men iallafall så har vi haft teori idag på ridningen.Vi såg en film som hette "Rörelser utan gränser". Idag på skolan så hade vi tema dag om FN.Fn är en förkortning av ferenta nationen. Vi i 5:an skulle vara gruppledare i en grupp och jag hade grupp numer 4. I min grupp var det:

Agnes i 4:A ,   Liv i 3:A ,      Dinah i 2:A ,  Radia i 2:a ,    Alex i 1:D ,     Alfred i 1:D

Och jag som gruppledare=)

Alex var en jäkla bus snorunge. Allt börrjade mad att han sprang iväg från matsalen när han skulle stanna kvar och vänta.Sen hittade vi han UTE då hade han sprungit till stora lekparken och till rampen.Sen kom Gun och sa till han. När hon gick så började han slå en tjej som gick i hans klass.Sen fick vi lyfta honom till en fröken för han inte ville gå dit.Sen fick han sitta inne resten av tiden men det var typ bara 20min kvar av resten sen skulle vi tipspromenad. Jag säger bara SNORUNGE.


Tyvär inga bilder för det var ju teori


//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0