TÄVLING - MATILDA

Hejsvajs!
Idag så har jag tävlat med Putte. Det gick bra. Jag kom delad FÖRSTA plats=)Jag trodde verkligen inte att jag skulle komma på första placering. Jag red i D3. Senare på dagen då tävlingen var slut så åkte jag och mamma hem och åt lunch. Efter det så åkte jag och mamma till Amanda. Jag skulle pröva att rida hennes häst Annizette.Hon var fin men väldigt seg. Först så red jag på deras lilla ridbana och sedan for jag ut i skogen med Saga som har Mirva. Hon visade mig lite stigar som jag kunde rida på=) Jag ska rida Annizette november ut sen ska jag bestämma mig om jag vill vara medryttare eller inte men just nu vill jag det=) Min paparatzzi (mamma) fotade inte då jag red Annizette=(



HÄR ÄR NÅGRA BILDER PÅ MIG OCH PUTTE=)



DET GICK JÄTTE BRA IDAG=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0