Stallet - Matilda

Hej san svajsan!

Idag har jag varit i stallet sen klockan halv 10 för då skulle vi ha stallvärdinna möte.Vi skulle rida ute och vi hade Carro och Carin.Jag fick rida Gangster=D Han var jätte pigg vi red på förbjudna ända längst in och sen så vände vi.Ute srittade vi och travade. Men på hoppbanan så galopperade vi. Han var jätte fin.Jag är jätte nöjd=DSenare på dagen red vi igen och då hade vi hoppning och jag hade........Gangster  IGEN =DD Han var lite lite lat men jätte fin=)Vi hoppade blixten. Alltså långsida, snettigenom, långsida, snettigenom.


Här är några bilder:



Stallvärdinna möte



Jag och Gangster!!




Kelsie och Guten!!


Hoppning




Jag och Gangster!!




Kelsie och Guten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0