Stallet - Matilda

Hejsan!!

Förlåt för att jag inte kunnat blogg men det är därför vårat internet har tjorvat. Det funkar ibland inte och ibland funkar det. Men igår så hade vi ridning och jag hade först Toronto och Kelsie GANGSTER. Jag vart genast sur på lena lu för hon hade satt ut hästarna så på mig och Kelsie. Men som tur var fick vi byta. Så jag fick Gangster. Det var så TUR!!! Och det gick jätte bra=)

Idag så har jag okså ridit och då fick jag Gangster och det var tur att inte någon annan fick han=)
Men då gick dte jätte bra han var väldigt fin.Nu när jag kom hem så har jag duchat och packat för morgon dagen. Då ska jag ha Putte=) hoppas det går bra jag ska rida L:C1 jag kan det utan till. Jag ska ha vitt shabrak imorn=)
JAG TAGGAR AS MYCKET=)

TORSDAG



JAG OCH GANGSTER

FREDAG



JAG OCH GANGSTER



JAG OCH GANGSTER



Kommentarer
Postat av: Jossan

Fina bilder :)

2011-11-19 @ 11:17:04
URL: http://srkbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0