Stallet - Matilda

Hejsvejs!!

Idag har jag varit på skolan änkligen är jag frisk.Jag har ridit och det gick inte bra jag hade Gangster han vägrade på nästan varenda hinder,jag blev så irriterande.Jag hoppas det går bra imorn för jag ska rida Challekursen med han.Jag vat ej om jag ska rida med rosa eller rött?? 
 
VAD TYCKER NI??

Komentera järna och skriv vad just DU tycker.Nu sitter jag hos mormor och ska äta förrätt.Så tyvär så kan jag inte lägga ut några kort=(  Men vi hade ju hoppning och som sagtdet gick skit dåligt men då får jag hoppas han är fin imorgon=D

Kommentarer
Postat av: fillan

ROSA;)

2011-11-11 @ 23:02:20
Postat av: Amanda

Rowsa <3

2011-11-11 @ 23:16:47
URL: http://srkbast.blogg.se/
Postat av: Matilda

Det blev rosa i alla fall

2011-11-12 @ 13:59:02
Postat av: Josefin

Josefin heterjag *

2011-11-12 @ 15:38:43
URL: http://srkbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0