Stallet - Matilda

Hejsvajs!
Jag har glömt att skriva sen i Söndags=( Hoppas det inte gör något=) Jag skriver allt nu i alla fall.

Söndag:I söndags så red jag Sören på kvällen. Han var lat men fin=D Agnes red före och sen fick jag rida jag kände mig som en liten myra=D

Måndag:I måndags så var jag på skolan.DET VAR SÅ TRÅKIGT=(( Men senare på dagen så hade vi hundkurs och det var utan hundar  det var spökstig men jag gick inte för jag är så lätt skrämd. Sen skulle vi baka hund godis och min grupp fick 5 godisar var. Tekla älskade dom och Signe var inte jätte försjust i dom.Dom ska jag ska baka till julklapp åt hundarna.

Tisdag: I Tisdags så var jag på skolan det var lite mera kul för vi hade kort dag. Sen var jag och Kelsie stallvärdinna, Det gick bra.

Onsdag: I onsdags så var jag sjuk jag var jätte förkyld så jag var hemma från skolan.Jag fick gjöra min matte läxa och vila.

Idag:Idag så var jag inte heller på skolan av samma orsak alltså jätte förkyld=((     
Vi hade ridning jag åkte till stallet typ halv 2.Jag skulle rida
Toronto han vart pigg och annars fin. Jag är ganska nöjd.

Här är några bilder:


I söndags:


AGNES OCH SÖREN=))



JAG OCH SÖREN=))

Bilder sen idag:



//Matilda

Kommentarer
Postat av: Josefin

Söt Sören var ;)

2011-11-11 @ 23:20:11
URL: http://srkbast.blogg.se/
Postat av: Ellen K<3

Har du inga bilder på mig och Pontus sen i torsdags?^^

2011-11-12 @ 10:24:37
Postat av: agnes

hahah han hade huvedet upp i taket på biden mid mig och han hehehe

2011-11-13 @ 22:02:10
URL: http://norrlandshasten.blgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0