Matilda - Lite allt möjligt

Hejsvejs!!

Söndag: Glömde skriva om i Söndags då red jag Sören för första gången och jag fick rida med sporrar det var kul=) Han var lite seg och jag såg ut som en myra på honom.Men han var väldigt fin=D
Jag kommer alldrig glöma bort det minnet.Tack så hjärtligt mycket Agnes<3<3

Måndag: I Måndags så hade vi hundkurs det var utan hund. Vi skulle gå spökstig men jag gick inte
och så bakade vi hund godis och våran grupp fick fem var
.Tekla älskade dom men hon äter ju ALLT.Signe var inte så jätte försjust i dom men efeter ett tag gick dom i henne=D Ska baka till julklapp åt dom <3


Tisdag: I tisdags så var vi på skolan och hade såååå TRÅKIGT. Vi skrev lite på våran legend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0