Igår - Matilda

Hejsan!                 
Igår så åkte jag ,Kelsie och Felicia till stallet kl halv5 på morgonen.Jag fick låna Agnes nyckel så att vi kom in=D Vi var först dit och efter typ 3 minuter så kom Amme och Josse till stallet.Dom tog sig in skälva för Josse hade nyckel. Men jag fick i alla fall Gangster så jag är jätte nöjd=DMen efter vi hade anmält oss så mockade jag till CurSir och fyllde hö påsar.Efter så åkte jag hem och åt lunch, efter det så var jag hemma och slappade ett tag.Sen fick jag följa Olivia till mormor och morfar.Jag fick vara där ett litet tag sen kom mamma och hämtade mig.Olivia fick stanna ett tag till.När vi kom hem så satt jag vid datorn och sen gick jag och la mig och sovde=D

Kommentarer
Postat av: Klara

Hur orkar ni???? :P :P

2011-11-01 @ 14:27:45
URL: http://hestarbakochettliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0