Hejhå Fullt sjå!

Lördag var det dressyrtävling jag red Guten. Följde mamma till Hajen och fick rida honom en liten stund efter mamma. Hajen är världens snällaste häst. För Guten är ju ponny:). Söndag var det fullt upp med luciaträningar och mini möte. På Söndagkväll körde jag och Matilda. Jag hade lilla Karl-Gustav. Film på det ska jag också försöka göra i veckan. Idag var det tårtbakartävling på hundkursen. Mitt lag fick godaste tårtan men ble kallad fjäsktårta då vi skrev domarnas nam på den. Tyvärr inga hundar med idag:).


Kram på er alla /Kelsie

Kommentarer
Postat av: Kelsie

Det blev lite felstavningar=) Tur det inte är svenska lektion:)

2011-11-21 @ 21:17:37
Postat av: Josefin

Frågestund på bloggen: www.ponnymoln.blogg.se! Kika gärna in! :D

2011-11-22 @ 20:04:09
URL: http://srkbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0