Challekurs - Matilda

Hejsvejs!!

Idag har jag varit på challekurs det gick inte bra.Jag hade Gangster han vägrade jätte mycket =(
Han var helt olik sig skälv men jag var inte heller lika bestämd. Han var helt olik sig skälv sen förra challekursen då var han jätte fin=) Idag så har vi fått i gång våran nya iPad det är jätte kul=))
Så idag så skriver jag på den.Så kan tyvärr inte lägga ut någon film elr bild.Men det kommer senare=)
När jag skulle hoppa en grind så ramlade jag av och så hande jag i hinder stöden och sedan vart jag släpade typ 10meter. Det var as läskigt för jag såg bara hans hovar och svans det kändes som att jag skulle dö.Men som tur så låsande strdlädret från sadeln.Och sen då fick jag inte hoppa något mer för jag vart väldigt omtumlad.och han hade vägrat så mång gr =((
Jag gick galoppera över bommar som låg på marken.jag överlevde i alla fall.

SOM SAGT KAN INTE LÄGA UT NÅGON BILD ELLER FILM MEN DET KOMMER SENARE=D


//Matilda

Kommentarer
Postat av: Astan

FY VAD LÄSKIGT!

Hoppas det gick bra i alla fall!

2011-11-13 @ 10:16:16
Postat av: Amanda

Du var jätteduktig Matilda! :) hoppas du inte gjorde illa dej så mycket..

2011-11-13 @ 11:40:52
URL: http://ingakommentarertack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0