Boda Borg - Matilda

Hejsan!
Idag var jag, Kelsie, Felicia, Isa, Kajsa, Frida och Klara till boda borg.Vi var i lag jag, Kelsie, Kajsa och Felicia vare i ett lag,Isa, Klara och Frida var i ett lag. Mitt lag klarade 9 banor och dom andra klarade 4 panor så vi var bra.Det var skit KUL!!Då dom började skrämmas var det jätte läskigt att gå.Jag ville inte köra någon bana för jag ville inte att dom skulle skrämas.Men jag gick in på Enegi och där var inte första eller andra banan läskig. Men i nästa rum skulle man få upp en boll längst upp och jag sa Tänk om det står någon där?
Ja jag sa att jag ville dom skulle kolla i rummet inan jag gick in.Då gick Felicia och Kajsa in i rummet jag och Kelsie stannade vid dörren och väntade.Sen skrek Felicia och Kajsa att det stog någon där så jag hade rätt=) Vi sprang ut ur rummet och sen ville jag inte köra någon mer bana.Sen kom mamma och då hade våra förldrar undrat var vi va.Så mamma kom dit och då åkte vi hem för klockan var 20 i 6.Nu ska jag vila och se på tv hej då=D


Kommentarer
Postat av: hanna!=)

åå så roligt synd att jag inte kunde följa med!=(

2011-11-02 @ 21:54:44
URL: http://kitfloyd.blogg.se/
Postat av: isabelle1

det var super kul fast lite läskit....skulle vah kul att göra om det =)

2011-11-12 @ 14:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0